Cermak.photo | ImageCompany.cz
| Jiří Čermák | 28.10.2016
Plynokapalinovým polštářům, na nichž si více než půl století hověla smetánka od Fantomase po de Gaulla, zvoní hrana. V Rennes už pomalu brousí gilotinu, dekapitace je stanovena na příští rok a dál už zůstanou jen houpavé vzpomínky.
| Jiří Čermák | 21.10.2016
Rodinný tank a obrovským čelním sklem. Efekt je to dobrý.
| Jiří Čermák | 14.10.2016
Učil jsem je, tak správně fotit auta pro svoji inzerci v co nejkratším časem a efektivně. Nějak takto by to šlo.
| Jiří Čermák | 25.9.2016
Hrozná raketa...a ke všemu v kobíku. Nenápadná šelma s 300 koňmi pod kapotou.
| Jiří Čermák | 5.8.2016
Svalnatý dříč každým coulem, který však má měkké srdce a rád se postará o vaše pohodlí, ať už budete pohodově plout po silnici nebo se prokousávat náročným terénem. Nová Navara se zkrátka nezalekne vážně ničeho!
| Jiří Čermák | 3.8.2016
Mám obrovskou slabost pro Jaguáry. Jaguary byly vždycky něco víc. Jejich sošné tvary vždy vyzařovaly britskou ušlechtilost dokonce i v dobách, kdy za konkurencí kvalitativně dost zaostávaly.
| Jiří Čermák | 3.8.2016
205 benzinových koní, 5,6l/100km, to nezní špatně, ne? Peugeot se tváří, jakoby byla vysoká spotřeba hothatchů minulostí.